Regulamin sklepu

1. Właścicielem sklepu internetowego jest Firma HEMPEX Maciej Niemczyk z siedzibą w Opolu przy ulicy Strzeleckiej 22. 

2. Zamówienia można składać przez: 

- www: www.biokonopia.pl

- e-mail: info@biokonopia.pl

- telefonicznie: +48 530 18 77 66

3. Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu i adresu e-mail.

4. Zamówienia składane w dni powszednie po godz. 14:00, w soboty i niedziele oraz w święta rozpatrywane będą od najbliższego dnia roboczego. Przyjęcie zamówienia następuje z chwilą otrzymania przez sklep potwierdzenia zamówienia od klienta. Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

5. Zamówienia nie potwierdzone nie zostaną zrealizowane. W przypadku niepotwierdzonego zamówienia w przeciągu 2 dni będziemy się kontaktować z Państwem telefonicznie w celu potwierdzenia zamówienia lub jego ewentualnego anulowania.

6. Złożenie zamówienia równoznaczne jest z: 

- wyrażeniem zgody na zawarcie umowy sprzedaży,

- wyrażeniem zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb sklepu,

- oświadczeniem o znajomości regulaminu działalności sklepu i jego przestrzeganiu. 

7. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

8. Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania.

9. Ceny towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

10. Płatności można dokonać przelewem bankowym, za pośrednictwem PayU lub przy odbiorze.

11. Realizacja zamówienia złożonego przez klienta następuje w ciągu 1-2 dni roboczych w przypadku zakupu za pobraniem lub od momentu wpłynięcia pieniędzy na konto firmowe w przypadku przedpłaty przelewem lub przelewem ekspresowym za pośrednictwem PayU.

12. W tytule przelewu należy wpisać imię i nazwisko osoby kupującej oraz numer zamówienia.

13. W przypadku braku wpłaty po upływie 3 dni od złożenia zamówienia kontaktujemy się z Państwem poprzez email lub telefonicznie. Brak przedpłaty należności za zamówienie w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia powoduje jego anulowanie.

14. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w dostarczaniu przesyłek wynikające z winy przewoźników.

15. Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni zgodnie z art. 10 ww. ustawy. 

- zwracany towar nie może nosić śladów użycia i powinien być odesłany w stanie, w którym trafił do Kupującego. Dotyczy to również opakowania. 

- koszty przesyłki ponosi Kupujący

W przypadku stwierdzenia śladów użytkowania towaru, zwrot nie będzie przyjęty, a towar odeślemy na koszt Kupującego.

W przypadku uszkodzenia opakowania, potrącane jest 5% wartości towaru. Są to koszty manipulacyjne ponoszone przez sklep. 

Zwroty są rozpatrywane tylko i wyłącznie na podstawie załączonego oryginału paragonu zakupu.

Prosimy przed odesłaniem towaru skontaktować się z nami pod nr telefonu 530 187766 lub e-mailem (info@biokonopia.pl). Pozwoli to na ustalenie właściwej procedury zwrotu.

16. Przy odbiorze paczki prosimy sprawdzić, czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona. W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia, należy w obecności listonosza lub kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony przez Państwa nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone, wylane, pogniecione itp., należy w obecności doręczyciela spisać protokół reklamacyjny (odmowa przyjęcia paczki i powód - uszkodzenie zawartości przez doręczyciela). W tym przypadku będzie to podstawa do złożenia reklamacji przez firmę HEMPEX u przewoźnika.

17. Sklep nie zwraca kosztu odesłania towaru w przypadku rezygnacji z produktu.

18. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient stwierdzi wadliwość towaru, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres firmy.

19. Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzenia podczas transportu prosimy o dołączenie protokołu reklamacyjnego. Koszty, związane z odesłaniem reklamowanego towaru, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

20. W przypadku braku odbioru przesyłki z powodu winy klienta (np. paczka nie podjęta w terminie, braku pieniędzy, zmiana adresu), klient jest zobowiązany pokryć koszty transportu paczki. W takim wypadku koszt jest związany zarówno z wysyłką do klienta jak również ze zwrotem paczki z powrotem do sklepu. Koszt obciążenia wynosi 20zł za zwrot, oraz 20zł za ponowną wysyłkę.

21. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

22. Firma HEMPEX zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawienia oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

23. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy przewoźników.

24. Informacje zawarte na stronach sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa.

25. Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część publikacji lub sklepu nie może być odtwarzana, kopiowana, przechowywana ani przesyłana w jakiejkolwiek formie przez media elektroniczne, mechaniczne, fotokopiujące i inne, bez uzyskania wcześniejszej zgody właściciela praw autorskich. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych)