Regulamin sklepu

1. Właścicielem sklepu internetowego jest Firma „EMEN” Maciej Niemczyk z siedzibą w Zabrzu przy ulicy Franciszkańskiej 32D/13. 

2. Zamówienia można składać przez: 

- www: www.biokonopia.pl

- e-mail: info@biokonopia.pl

- telefonicznie: +48 530 18 77 66

3. Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu i adresu e-mail.

4. Zamówienia składane w dni powszednie po godz. 14:00, w soboty i niedziele oraz w święta rozpatrywane będą od najbliższego dnia roboczego. Przyjęcie zamówienia następuje z chwilą otrzymania przez sklep potwierdzenia zamówienia od klienta. Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

5. Zamówienia nie potwierdzone nie zostaną zrealizowane. W przypadku niepotwierdzonego zamówienia w przeciągu 2 dni będziemy się kontaktować z Państwem telefonicznie w celu potwierdzenia zamówienia lub jego ewentualnego anulowania.

6. Złożenie zamówienia równoznaczne jest z: 

- wyrażeniem zgody na zawarcie umowy sprzedaży,

- wyrażeniem zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb sklepu,

- oświadczeniem o znajomości regulaminu działalności sklepu i jego przestrzeganiu. 

7. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

8. Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania.

9. Ceny towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

10. Realizacja zamówienia złożonego przez klienta następuje w ciągu 1-2 dni roboczych w przypadku zakupu za pobraniem lub od momentu wpłynięcia pieniędzy na konto firmowe w przypadku przedpłaty przelewem.

11. W tytule przelewu należy wpisać imię i nazwisko osoby kupującej oraz numer zamówienia.

12. W przypadku braku wpłaty po upływie 3 dni od złożenia zamówienia kontaktujemy się z Państwem telefonicznie. Brak przedpłaty należności za zamówienie w ciągu 10 dni od daty złożenia zamówienia powoduje jego anulowanie.

13. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia w dostarczaniu przesyłek wynikające z winy Poczty Polskiej.

14. Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni zgodnie z art. 10 ww. ustawy. 

- zwracany towar nie może nosić śladów użycia i powinien być odesłany w stanie, w którym trafił do Kupującego. Dotyczy to również opakowania. 

- koszty przesyłki ponosi Kupujący

W przypadku stwierdzenia śladów użytkowania towaru, zwrot nie będzie przyjęty, a towar odeślemy na koszt Kupującego.

W przypadku uszkodzenia opakowania, potrącane jest 5% wartości towaru. Są to koszty manipulacyjne ponoszone przez sklep. 

Prosimy przed odesłaniem towaru skontaktować się z nami pod nr telefonu 530 18 77 66 lub e-mailem (info@biokonopia.pl). Pozwoli to na ustalenie właściwej procedury zwrotu.

15. Przy odbiorze paczki prosimy sprawdzić, czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona. W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia, należy w obecności listonosza lub kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony przez Państwa nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone, wylane, pogniecione itp., należy w obecności doręczyciela spisać protokół reklamacyjny (odmowa przyjęcia paczki i powód - uszkodzenie zawartości przez doręczyciela). W tym przypadku będzie to podstawa do złożenia reklamacji przez firmę EMEN u przewoźnika.

16. Sklep nie zwraca kosztu odesłania towaru w przypadku rezygnacji z produktu.

17. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient stwierdzi wadliwość towaru, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres firmy.

18. Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzenia podczas transportu prosimy o dołączenie protokołu reklamacyjnego (patrz punkt 12 regulaminu). Koszty, związane z odesłaniem reklamowanego towaru (porównaj z punktem 14), sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

19. W przypadku braku odbioru przesyłki z powodu winy klienta (np. paczka nie podjęta w terminie, braku pieniędzy, zmiana adresu), klient jest zobowiązany pokryć koszty transportu paczki. W takim wypadku koszt jest związany zarówno z wysyłką do klienta jak również ze zwrotem paczki z powrotem do sklepu. Koszt obciążenia wynosi 20zł.

20. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

21. Firma EMEN zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawienia oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

22. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy przewoźników.

23. Informacje zawarte na stronach sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa.

24. Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część publikacji lub sklepu nie może być odtwarzana, kopiowana, przechowywana ani przesyłana w jakiejkolwiek formie przez media elektroniczne, mechaniczne, fotokopiujące i inne, bez uzyskania wcześniejszej zgody właściciela praw autorskich. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych)